vårkänslor


Anledningen till att jag känner att våren är påväg är just för att jag känner mig mycket mer motiverad till saker och ting. Istället för att jag känner för att ligga hemma i sängen och dö så vill jag ut. Jag vill träffa människor, jag vill anstränga mig för att få ett jobb, jag vill resa, jag vill köpa nya kläder, umgås och bara leva! Jag känner till och med för att ta tag i skolan.

Jag känner också ett enormt behov av att vara självständig också. Jag vill typ göra allting helt själv, utan någon hjälp. Bevisa för mig själv att jag klarar det. Det vore grymt för mitt i vanliga fall usla självförtroende!

Vad som behövs göras:

- Börja med Samhälle B tentan
- Göra klart engelska häftet och lämna in det¨
- Skriva ut engelska inlämningen och lämna in den
- Skriva om mitt CV
- Ta en dag på stan och gå runt och lämna CVn


Igår umgicks jag för övrigt med Lussan och Magdis. Vi tog en fika på café string och hade underbart roligt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0