tidvis



Min skola må vara fin, men idag så förtjänar den inte min närvaro eller uppmärksamhet. Hoppade över specialidrotten imorse för att jag kände att jag behövde den sömnen. Jag vet att jag kommer skolka historian idag, för att jag inte pluggat tillräckligt till det muntliga provet. Sedan har jag matte (har jag någonsin fått ut något av att gå på de lektionerna?) och naturkunskap (vi jobbar med instuderingsfrågor, jag ska ändå inte göra det provet nästa vecka). Är det bara jag eller visst känns det som en väldigt onödig dag? Det tar emot men högst troligen sjukanmäler jag mig idag. Och som straff ska jag under dagens slut se till att ha:

- Skickat in psykologin - check √
- Skrivit minst en till sida på svenskan
- Skrivit lite mera på samhällen




</3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0