när alla vännerna gått hem



Känner mig sugen på en sommarkväll. En sommarkväll med vänner och vin i lite för stora mängder. Känner för att prata minnen med dessa vänner ute i en trädgård och sjunga gyllene tider lite för högt och lite för falskt. Känner för att gå runt barfota och sätta på vattenspridaren mitt i natten för att sedan springa igenom den i underkläder, med dessa vänner. Känner för att skratta åt allt och ingenting. Känner för att efter vi sprungit i vattenspridaren sätter oss igen och av ren utmattning dricker lite mera vin. Jag känner jättemycket för det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill vara en av dem!

2010-03-29 @ 18:40:28
Postat av: Anonym

jag också gärna!

2010-03-30 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0