med en kopp kaffe i handen



Saker och ting känns ganska bra just nu. Allting känns egentligen väldigt bra, förutom två saker:

- svenskan som ska in om två timmar. Har jag kommit långt? Nej. Vill jag göra klart det? Nej.
- mina hörlurar som jag glömde ta tillbaka av Alleh idag. Åker på måndag och kommer inte kunna få dom förns efter påsk. Det betyder att jag kommer behöva använda SÄMSTA hörlurarna fram tills dess.

Annars är livet frid och fröjd. Jag har fixad min ipod med massa ny, bra musik + lagt in massa bilder på de som gör mig lycklig. Jag har också lov nu och åker till nordnorge på Måndag! Wiie. Jag har köpt nya kläder, två par byxor (ett par svarta jeanstajts där sömmarna syns, ett par militärgröna chinos), ett snyggt sommarlinne och en grå jätteskön långärmad. Underbart. Jag har en bra helg framför mig, imorgon blir det morgonpromenad med Moa, match på dagen och troligtvis häng med Ida & Anna på kvällen. På söndag ska jag träffa Frida C och hoppas också på att få träffa Linda och kanske totte för att säga farväl (???) :) Och sedan blir det till att packa.

Självklart ska jag inte klaga, speciellt inte när vädret är som det är. Och ikväll tar jag det lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0