livet på en pinne



Då var det sportlov. sport-lov. sport lov. SPORTLOV. sportLOV. lovSPORT.

vad händer på sportlovet? jovisst. Man åker till sälen, åre, alperna, indien! ... eller så stannar man hemma som jag då och dör i mitt egna rum. Min mamma trodde faktiskt jag var död igår då hon hittade mig sovandes i min säng med kläderna på klockan åtta. Men icke, jag passade bara på att somna tidigt. 

Starten på lovet har varit bra! I fredags var jag modell för en dag med anna. Vi blev sminkade, fixade och sedan fotograferade i en studio. Önskar jag kunde lagt upp bilder, men jag köpte inga för dom var snordyra. Men upplevelsen var hur kul som helst! :) och gratis dessutom.  
På lördagskvällen var det maskerad på Dalarö! också jätteroligt! Dagen efter var jag och Christel på eriksdalsbadet och tog fram våra barnasinnen. Bra dag helt enkelt! har inte skrattat så mycket som jag gjorde den dagen på väldigt länge. Hela dagen gick till skrattanfall. Fick seriöst träningsverk.
Och inatt har jag då sovit 14 timmar. Vaknade upp utan några planer, så jag och frida drog och bowla! En bra dag med en bra vän helt enkelt. Underbart!

Imorgon blir det att göra en massa ärenden;
 
Hämta ut ID-kortet
Hämta ut vaccin (eller något sånt var det) till livmoderhalscancer och sedan boka tid
Plugga specialidrott
Plugga psykologi
Träna


Och på kvällen ska jag träffa Lisa och Camilla. Lär bli en toppenkväll tror jag :)

Hoppas livet leker, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0