inside and out









Jag lagade mat igår! Det är något jag länge tänkt att jag ska börja lära mig. Så jag gjorde lasagne, jag är faktiskt imponerad över min insats för det blev faktiskt bättre än vad jag trodde. Den blev lite bränd, men det var första gången och då är det okej att den blir lite bränd.

Igår kväll umgicks jag med Camilla & Lisa. Vi satt långt in på natten och samtalade, trevlig kväll med trevligt folk. Jag gick hem med ett leende på läpparna.

Det gick också helt okej att vara duktig igår. Jag gjorde allt jag skulle utom pluggandet.. Men det är vad jag tänkte sätta igång med nu faktiskt. klockan är över två och jag har suttit och sett på OTH hela morgonen, har lite smått skuldkänslor nu. För jag borde verkligen börja plugga, med tanke på hur mycket jag har. Borde också gå ut och springa, men dum som jag är lämnade jag mina joggingskor på IP igår.

I'm out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0