frihetens frihet


Jag är i nordnorge och det är mer underbart än vad jag trodde, jag njuter varenda sekund. Det går inte att beskriva.

Behövde internet för att komma in på hotmail så jag kunde öppna ett skolarbete, så vi åkte till kommunhuset nu så att jag fick tillgång till internet en snabbis. Tänkte bara slänga in ett sabbt inlägg nu. Allting är bra här, det är mycket snö, men sol och blå himmel. Ingen tidspress, inga krav. Hur skönt som helst att bara få umgås med familjen också. Har varit här i två och en halv dag och har redan hunnit ta en hel del bilder. Min kamera är tyvärr trasig. Här är några bilder från de två senaste dagarna:





















Imorse sprang jag en mil och tränade lite, det var bra väder och temperatur för en springrunda. Annars har jag läst mycket på en bok som jag aldrig hann komma in i då jag började läsa den i stockholm (en oväntad semester, marian keyes). Har också sovit en del och umgåtts med min mormor och familjen såklart. Verkligen hur skönt som helst.

Nu måste jag kila. Vi ses när jag kommer hem, hoppas ni mår bra!







Kommentarer
Postat av: anna n

dit vill jag!

2010-03-31 @ 23:32:55
Postat av: totte

finaste bilder och bästa boken. kom hem snart jag saknar dig <3

2010-04-01 @ 14:48:48
Postat av: Lindassss

Va skönt att höra att du har det braa! Fortsätt med det! Saknar dig.<3

2010-04-01 @ 20:18:26
Postat av: E

Fantastiska bilder!

2010-04-06 @ 20:17:17
Postat av: Axelsine

Lots of great info, keep up the good work!

2011-05-30 @ 08:01:35
URL: http://axelsine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0