Living my dream



När mitt liv består av hög musik i bilen med mamma, toplessbad i 33 graders värme, kubbspel med en viss Camilla, hennes bror och hans kompisar, dagstur med siljaline, solbrända och stickande ben + minst hundra fräknar på mina kinder, spontana danskvällar med människor jag älskar, cykling på en ringrostig cykel till vänner, för lite sömn utan att ha ångest, dillstuvad potatis och lax med mamma & pappa utomhus, ny musik på högsta volym, doften av solkräm, nyavklippta jeans, en bok som strecklästes ut på 3 timmar, spontana köp av jordgubbar och druvor så trivs jag som allra mest.

Det är sommar i Stockholm, jag umgås mest med min mamma om dagarna men det är fint. Jag gillar det.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0