I will find my own way to make my dreams come true


Idag har jag åkt Silja Line med mamma. Det såg ungefär ut såhär:

























... Har jag sagt hur mycket jag älskar sommaren? och hur mycket jag älskar min mamma?


Jag har varit väldigt mysig de senaste dagarna faktiskt. Har varit och badat i stort sett varje dag ute på gålö i sällskap med mamma, jag har nattbadat med en person som ofta känner mig lite för väl, ätit ben&jerrys tillsammans med en nyfunnen vän i gamla stan, ätit saffranskaka med sylt & grädde, lyssnat på en helt fantastisk trubadur och cyklat på min röda cykel. Ganska jättemysigt tycker jag.

Och jag har alltid jättemycket känslor i mig. Just nu försöker jag fånga varje dag, vara spontan och inte bry mig om någonting.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0