she loves you, ya ya



Inatt har jag dansat nykter till David Bowie, The Beatles (som jag för övrigt ska redovisa om imorgon..), James Brown, Jackson 5, The Foundations och Elvis Costello. 60-70 tals tema och det var en hel del man kunde faktiskt! Kom hem runt halv 4 och hade en riktigt bra kväll! Det var lite jobbigt att vara nykter i början, men man ska kunna släppa loss nykter också, och det gjorde vi verkligen!
Det blir nog många fler kvällar där och alla som vill ska följa med! Det är nämligen en krog... utan vakter! Helt asm. Och rolig musik, sköna människor, rolig anläggning osv.
Helkul var det iallafall!

Idag har det varit fint väder och det utnyttjade jag och Anna genom att ta en promenad! Sedan har jag övningskört och ikväll blir det att plugga till engelska redovisning imorgon. Känner mig inte nervös nu, men jag vet att jag kommer bli det.

Ta hand om er vänner, så ses vi säkert! :)




Kommentarer
Postat av: E

"Ta hand om er vänner, så ses vi säkert! :)"

:):)

2010-01-31 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0