nu kan du få mig så lätt





Jag gick till skolan idag och det var som jag förväntade mig en väldigt onödig dag. Vi fick kondomer och en hel massa upprepning om könssjukdomar sen högstadiet. Lite sådär lagom skoj.

Idag har jag sovit ikapp mig också, två hela timmar. Jag hade inte klarat kvällen utan den sömnen, men ändå så kommer jag troligtvis inte kunna somna ikväll. Och tänka sig, imorgon är det Fredag och då ska jag och Lisa ha våran efterlängtade te och uppesittarkväll!
Mår bätttre idag som ni hör. Fick precis ett samtal från Skåne som gjorde mig lite varmare också. Nu ska jag plugga det sista på svenskan och imorgon ska jag köpa en ny dagbok jag tittat ut. Godnatt med er!

peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0