Bra saker jag gjort idag!



- Gick upp direkt när klockan ringde och kom inte försent. Behövde inte springa till bussen!
- Smsade och skänkte 10 kronor till katastrofen i Haiti
- Stannade i skolan och gick på alla lektioner trots att jag velat dö av trötthet hela dagen och övervägde att gå hem typ varanan sekund
- Fick ryck och tänkte att jag skulle göra allt emot hur jag kände. Så jag städade skåpet, rensade papper, var ambitiös och pratade med Fanny på expen om lite individuella val osv
- Fick tillbaka engelska uppsats och det visade sig vara VG+ (!!!) Förra veckan fick jag också tillbaka samhällstentan som är halva samhälle B betyget och på den fick jag MVG. Sen har jag fått VG+ på mina två senaste historia inlämningar också. Förlåt, men jag måste få skryta eftersom det här är så olikt mig. Det lönar sig att äta frukost och planera sin tid !
- När jag kom hem städade jag hela mitt rum och plockade ihop alla mina saker som ligger utspritt i hela huset
- Jag har också gjort klart och skickat in psykologi läxan som ska in på Fredag

Så idag har jag varit duktig och gjort mycket bra saker! Tyvärr så går jag runt och småäter hela tiden. Jag är hela tiden sugen på något, vilket i dessa dagar alltid resulterar i att jag äter hur mycket apelsiner som helst. Har fått apelsin-sjukan. Och eftersom jag har mens går jag runt och äter mängder av choklad också.

Kära pappa fyller år idag också! Han ska få salt och pepparkar av mig.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0