on the radio


Sådär ja, då var man inne i ett nytt år. Intressant. Och som vanligt sitter man och ser ett år tillbaka om tänker "tänk för ett år sen, då trodde jag aldrig att saker och ting skulle bli som dom är idag!" och den tanken gör en lite fnissig eftersom man då börjar undra över hur saker och ting ser ut nästa nyår. Jag vet ju att saker kommer vara annorlunda, men vad har jag ju ingen aning om. Jätteroligt att tänka på tycker jag, haha.

Jag inledde året på ett bästa möjliga vis känner jag. Jag började göra om mitt rum! Med en Anna närvarande, vit målarfärg och några penslar så började vi göra magi i mitt rum. Så nu har jag ett vitt rum :) ska göra några strykningar till, men det är fortfarande vitt liksom. Sen blir det att sätta upp fondvägg, inskaffa ny säng, ny tv, lite nya kuddar, överkast, någon tavla och annat som kan göra rummet fint. Jag känner mig ivrig att få det klart! Perfekt start på det nya året också.






Och om gårdagen finns det inte så mycket att säga om. Det var jag, Anna och en massa främlingar. Vid tolvslaget var vi på strandvägen och såg fyrverkerier ut mot vattnet, sedan var vi på två fester som var nära strandvägen. Folket var trevligt och väldigt generösa, vi fick var sin flaska champagne var. Hemma var vi halv 5 och då blev det billys pizza i mitt kök, otroligt gott som fyllekäk. Tidigare blev vi bjudna på efterfest hos mina grannar men det blev nog försetn för det. Men det hade varit väldigt roligt dock! Har ingen kontakt med mina grannar alls.
Men fina var vi iallafall, här är lite bilder









ja, det var väl det. Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0