cry to me


Jag kan inte hjälpa att jag har en sådan klyshig filmsmak som jag har. Jag skulle ju vilja ha någon jättekonstig filmsmak och tycka om action eller något liknande. Men jag älskar verkligen romantiska filmer! Jag skulle döda för att se Titanic nu, döda. Ni fattar inte hur sugen jag är på att se den filmen. Den måste väl ändå vara den bästa filmen som gjorts genom tiderna.

Jag älskar att få drömma mig in i filmer, känna så som dom i filmerna känner. Självklart finns det dåligt gjorda romantiska filmer som är så uppenbart klyshiga. Men vissa är så jävla bra bara. Som titanic, den filmen är verkligen stark för kärleken som regissören vill att man ska känna, känns verkligen. Känslan är så äkta! Dirty Dancing är också en sådan film.

mh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0