det har snöat


Jag har inte så mycket att göra. Jag har inte för många måsten. Och det är på ett sätt väldigt skönt! Det är skönt att få göra precis som man vill, när man vill. Men ibland behöver man något man måste för att kunna vara självdiciplinerad. Det är enkelt att hamna i en dålig cirkel och bli lat och negativ.

Jag har hur som helst tagit steget att börja söka jobb! Det känns bra, för det är det enda jag kan göra om jag vill ha ett jobb. Jag har insett så jävla mycket angående det här med att förändra sin situation, det är verkligen bara jag som kan göra det. Och det spelar ingen roll hur många gånger jag säger att jag ska göra det, om jag ändå aldrig gör det.
Jag ska gå och lämna lite fler CV-n tänkte jag. Jag ska göra det imorgon till och med! Jag ska försöka ta tag i saker bättre. Jag är inte så dålig på det egentligen, men jag ska fortsätta att ha självdiciplin.

att göra:
1. Söka fler jobb
2. Hämta min löparskor på IP och sedan börja träna igen
3. Göra plugget i tid

............ åh blir så trött på mina listor, för dom ser likadana ut hela tiden och jag känner att jag utstrålar lite att jag aldrig fixar det så jag måste skriva nya. Men det stämmer inte, jag fixar mina listor skitbra faktiskt. Och jag har inte så dålig självdiciplin som jag säger och som folk säkert tror.
Jag är väldigt duktig på att ta tag i saker och förändra saker jag vill förändra. Faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0