sånt där.



Jag känner mig väldigt lugn och trygg i mig själv och i mitt liv för tillfället. Jag lever mitt ultimata kompromiss liv just nu och det känns skönt.
Ikväll har jag gjort sådant man annars aldrig hinner med och det känns skönt. Ordning och reda. Jag vet precis hur jag ska inreda min första lägenhet också, längtar! Jag längtar tills jag skaffar mig ett jobb, får göra alla de där resorna jag vill göra, flytta till den där lägenheten jag vill flytta till, inreda den på det sättet jag vill, gå på de kurser jag vill, lära mig de sakerna jag vill, gå på de föreläsningarna jag vill, köpa de där sakerna som jag vill, umgås med de där personerna jag vill, låna de där böckerna som jag vill, leva det där livet som jag vill. Jag längtar verkligen.

Jag vill kunna allt, jag vill ha varit med om allt, jag vill ha sett allt och jag vill ha träffat alla slags personer som går att träffa.

Sluta sluta, börja börja!

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0