mitt stockholm



Nu åker jag. Och jag ska försöka att koppla bort ALLT som tar min energi här i Stockholm. Jag ska gömma mig under mina solglasögon, drömma mig in i en bok, befinna mig i en helt annat världsdel, äta en helt annan mat, se helt andra människor, uppleva helt andra människor - men framför allt känna en helt annan temperatur. Det ska bli fruktansvärt skönt. Mitt liv har varit stressigt de senaste dagarna. Men framför allt så har mitt liv varit upp och ner hela hösten och det ska bli så skönt att typ lämna mitt liv i en vecka nu, för att bara vara. Ingen press på någonting, det kommer bli helt underbart hoppas jag. Och kanske tänka på vad jag vill nästa år? Vad jag vill ändra i mitt liv? Vad jag ska göra bättre? Vad har jag för mål? Hur ska jag uppnå de? Vilka människor vill jag satsa på? Vilka ger mig bra/dålig energi? Jag hoppas på att kunna tänka klart, eller inte tänka alls. Jag vet inte och jag får se. Vilket som så kommer det bli skönt, och jag vet inte vad som kommer bli skönast, lämna stockholm eller åka utomlands? Det är en riktig jävla kombo iallafall.

Jag vet vart jag har mitt liv nu iallafall, såhär innan jag åker. Jag hoppas att få kunna slappna av ritkigt ordentligt.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0