hur??


Hur roligt har inte jag haft det senaste dygnet? Hur bra har jag inte mått det senaste dygnet? Hur mycket har inte jag längtat efter att få känna precis så som jag gör nu?

Skolan är över för det första. Det känns så jävla bra, en stor last från min rygg har tagits bort. Så mycket som jag kämpat med att klara av det och nu är det paus och det är verkligen behövligt, äntligen får jag andas ut. För det andra så har jag umgåtts ovanligt mycket i en vecka, skrattat ovanligt mycket och varit ovanligt glad. (det har blivit allt ovanligare på senare tid)

Och nu känner jag mig så genomlycklig. Känner att jag har så mycket bra vänner, så mycket äkta vänskapsrelationer. Det finns ingen i min klass som jag på något vis inte kan vara mig själv med. Igår var vi ett gäng på 17 personer ute på EGO, de allra flesta från klassen, andra som alltid brukar vara med ändå. Alla kände alla och det var länge sen jag hade så stört roligt. Mina lår värker idag efter all dans igår, det bränner i dom så fort jag böjer mig ner. Och jag kan inte sluta le när jag tänker på gårdagen, det var länge sen jag hade så himla roligt. Det var den roligaste "fest kvällen" jag någonsin haft faktiskt. Och det var för att det var så många människor där jag tycker om så jävla mycket. Allt var så åh underbart! Och det var liksom inte själva festandet som gjorde kvällen, utan det var alla människor. Så mycket vänskap! Så mycket kärlek!

Alltså det var så länge sen jag kunde säga det. Men nu kan jag verkligen säga det och jag tänker verkligen säga det, uppskatta den här stunden. FAN VAD JAG MÅR BRA!


Och idag har jag varit hemma hos min älskade och underbara Moa hela kvällen med hennes helt sjukt vänliga, roliga, gästvänliga, undeerbara och snälla familj! Har bakat pepparkakor och gjort pepparkakshus med hon och hennes bror. Ätit middag med hennes familj och haft en helt sjukt bra kväll. Jag mår så bra, känner mig så stabil och åh. åh åh åh.

Nu ska jag bada och tänka på alla fina människor. peace out <3



haha, den här bilden gör mig så varm om hjärtat!  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0