förändringar jag vill och ska göra i mitt liv.



Jag ska bli mera spontan, åka hem till folk spontant, fika spontant, handla spontant, prata spontant, sova spontant, smsa spontant. Mitt liv ska bli mera spontant!

Jag vill köpa en bra digitalkamera. Jag VET att det hade gjort mig till en snäppet lyckligare människa.

Jag ska göra ett album, med bilder som gör mig lycklig. Och som påminner mig om vad som är bra i mitt liv.

Jag ska åka till bibloteket och låna böcker. Inga romaner, utan mer böcker om saker som intresserar mig. Drömtydning, kroppspråk, självboagrafer osv. Låna bok efter bok som jag tror kan ge mig något, som jag kan lära mig något av, inspireras av.

Jag ska skriva ett nytt CV och gå ut och lämna och verkligen gå in för det lite mer den här gången.


Det var det. Nu kommer Magdis hem till mig, jag ska bjuda henne på chai och njuta av hennes vänskap. Hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0