!!


Jag vill att tiden ska gå fort så att min vardag blir någon annan. Jag vill inte vänta på att min tankar automatiskt ska börja gå i andra banor, jag vill att det ska ske NU. Jag vill bygga upp något nytt snabbt, jag vill att det ska hända något snabbt så att min hjärna kan ställa om och inte fastna i allt gammalt. Jag vill accpetera och gå vidare nu, men det går inte. Jag har en uppförsbacke framför mig och jag vet inte vad som är bäst. Tränga undan tankar eller låta dom ta över om det är så dom vill? Jag vill inte må dåligt, jag har inte tid att må dåligt, jag förlorar tid och annat på att må dåligt. Det blir intressant att se hur det här urartar sig, jag har inte varit i den här situationen förut och vet inte hur bra jag är på att acceptera, gå vidare och tänka positivt. Just i en sån här situation. Jag undrar verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0