20 december


“What we see depends mainly on what we look for."
- John Lubbock



De 24 senaste timmarna har christel förgyllt min vardag. Hon kom till mig igår, vi körde på bastu och utspringning nakna i snön. Mycket prat, ännu mera skratt. Sedan gick vi ut och skottade och sjöng massa julsånger så hela grannskapet hörde :D Efter det åkte vi till helgesta pizzeria och delade på en pizza. Även där massa skratt och prat. Och sedan gick vi en liten promenad i örby för att sedan hamna i högdalen för att hyra "remember me" och "änglavakt". Somnade runt tre! Idag har vi suttit mitt emot varandra med var sin laptop och pluggat hela dagen, duktiga som vi är.
Har haft ett jättebra dygn verkligen. Behövligt!

I Lördags var jag, Anna och Natasha på fest hemma hos Clara. Tråkigt att inte fridorna kunde följa med :( Gratisfylla för mig och Anna, det är också den bästa fyllan. Var en stört rolig kväll, skönt med en äkta hemmafest.
Nu har jag suttit och planerat jullovet och insett att det blir ganska fullt i och med att en vecka av lovet är jag i Egypten (som jag för övrigt längtar stört mycket till)

Planer som jag har:

Badtunna på Dalarö med fina tjejer från klassen
Middag för Lea och utgång på juldan
JULAFTON
Frukostmys med Moa
Köpa kamera!!!
Julhandla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0