People talking without speaking


People talking without speaking,
People hearing without listening,
People writing songs that voices never shared.
And no one dared disturb the sound of silence.

Fyfan vad jag älskar den låten.



Andra känslor jag har i mig just nu:

Som jag sa nedan så känner jag en extrem kärlek till min mamma
Annars så saknar jag Christel
Och jag saknar alla mina vänner, saknar allihopa jättemycket
Jag är jättetrött och mornarna och näej. Skolan känns inte alls rolig!
Fotbollen är det bästa i mitt liv just nu. Match på Gotland i helgen och jag känner mig riktigt taggad. Det var länge sen som jag längtade till träningarna och kände som så att jag skulle bli riktigt besviken om träningen blev inställd. Älskar känslan av att älska fotboll!
Jag känner mig lite ledsen över att jag inte har några spikade planer för sommaren. Och visst är jag fortfarande orolig för det här med jobb, men det har lagt sig lite nu när fotbollen börjar gå bra igen.
Jag vill vara mycket själv och självständig, vill verkligen känna min egen kontroll över mitt egna liv
Och det sista, jag vill börja på yoga! Själva då, såklart. Och jag skulle ha gjort det om jag hade tid, men när skulle jag göra det? Hur som helst så är det inte för att jag vill bli mindre stressad eller liknande, jag vill faktiskt bli vig. och det vore kul att ha erfarenhet av något såntdär!

Ja. Det var väl typ det. Har börjat läsa en ny bok också, Marian Keyes - Är det någon där?. Har alltid svårt att komma in i böcker. Men jag vill verkligen ge mig själv tiden att läsa en bok ibland.
Nu ska jag sova, så jag inte försover mig som jag alltid annars gör. Kommer antagligen göra imorgon också. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0