jag känner



Jag känner mig så misslyckad och dålig.



Kommentarer
Postat av: Linda

Det är du inte! aldrig att du är det.

2010-04-15 @ 14:07:19
Postat av: Beccs

Man inspireras av din blogg, den är verkligen mänsklig och visar alla sidor en människa kan ha, både bra och dåliga. Du vågar helt enkelt visa upp sidor som man inte ofta ser i bloggar och lyckas ändå få det värt att läsa. Det är svårt att förklara men för mig som känt dig tidigare och tyvärr inte gör det nu så tycker jag mig iallafall se att du har växt som människa och i stort sätt allt du skriver berör och är inspirerande på ett eller ett annat sätt. Därför anser jag dig vara allt annat än misslyckad. :)

2010-04-15 @ 19:32:48
Postat av: Pelle

Gud, vilka fina ord! Är helt mållös och vet inte vad jag ska säga. Tack, tusen gånger tack. Det betyder verkligen jättemycket.

2010-04-15 @ 20:56:19
Postat av: E

I mina ögon är du en fantastiskt stark människa, jag beundrar dig för din kreativitet, din öppenhet, din omtänksamhet, ditt sätt att skriva, här i bloggen. Det gör ont i mig när så fina människor som du är ledsna.



sv: jag tänkte precis skriva det, att det tyvärr är 18års gräns (anledningen till att jag säljer biljetterna från början), men du hann före. Känns så dumt att ingen nappat på det än, för jag kommer ju ändå inte kunna gå, så det är verkligen som att kasta biljetterna i sjön. Du känner möjligtvis inte någon som skulle vara intresserad av att gå?

2010-04-18 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0