en till grej.


Jag måste bara få ur mig en till sak. Jag är så otroligt trött på utseende. Alltså visst om andra låter utseendet och viljan att få ens fasad (facebook host host) att se bra ut. Men när jag själv börjar bry mig blir jag så otroligt ledsen. Uppriktigt sagt blir jag ledsen. Inte ledsen på mig själv eller så, utan jag mår dåligt, blir nedstämd och deppig. För att jag vet inte, tanken på det får mig att må dåligt. Och jag har aldrig varit en utseendefixerad person och jag är inte det idag heller. Men man går i olika perioder och jag har bara insett hur mycket bättre jag mår av att skita helt i utseendet. Och jag tycker att visst kan man klä upp sig och sådär, men när det går till den gränsen att man gör det för någon annans skull har det gått på tok för långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0