:)

Namn: Helena
Piercingar: Öronen, men det är ytterst sällan jag ahr något där ;P
Tatueringar: noll, men har funtat på det faktiskt!
Längd: vad kan jag vara? 170?
Skostorlek: 37 oftast
Hårfärg: Blond

Är du kär i någon: Nej, det är jag inte !
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej jag stormtrivs :O
Tänker du på självmord: Verkligen inte
Dricker du: Ja det gör jag. Men inte lika mycket i höst :)
Röker du: Nej, eller det är gott på fyllan och om man tappat bort en 500lapp och en mobil under samma dag...
Vilket shampoo använder du: jag vet faktiskt inte :P
Vilken parfym använder du: can can, paris hilton
Gillar du att tvätta: jag vet inte hur man gör.. ska lära mig

Senaste...
Film du hyrde: The notebook med Crillan =) <3
Låten du lyssnade på: "when the love takes over"
Personen du ringde: Tja.. min mobil är ju borta och jag ringer aldrig folk från hemtfnen ><
Tv program du tittade på: IDOL!!
Personen du tänkte på: jag tänker på många :)

För eller emot...
Långdistansförhållande: Det är väl upp till dom i förhållandet? Herregud, jag kan ju inte säga om det passar mig eller inte. Det beror ju helt på!
Utnyttja någon: självklart emot?
Självmord: Emot
Teenage smoking: alltså det är ju upp till en själv. Men det är väl inte bra att nån röker överhuvudtaget :O
Att använda droger: Nej, det är ju bara onödigt!
Sex före äktenskap: Varför inte?
Köra onykter: har någon någonsin sagt att det är bra?
Förhållanden: FÖR :) !

Antal...
Gånger du varit kär: 1 gång på riktigt riktigt. Men jag har nog varit det en gång till om man tänker efter :)
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång, som sticker ut tusen gånger mer än någon annan gång
killar du kysst: finns det någon som räknar?
Personer från grundskolan du har kontakt med: många :O
Gånger ditt namn varit med i tidningen: no idea!

Senaste...
Bok du läste: det var länge sen alltså.. måste vart i somras då jag läste marian keyes "vattenmelonen"
Personen du fick mail av: hahah david? ngt internet spam tror jag :P
Personen du fick brev av: Brev? jag ahr iaf fått många vykort :)
Personen du fick sms av: Min mobil är spårlöst försvunnen ..
Saken du köpte: imorn blire ipod!!
Vad har du gjort idag: Skola, sen stan med anna sen åkte jag och anna hema till mig o lekte =)
Brukar du svära mycket:
Har jag inte tänkt på, men det gör jag säkert :(
Hur tidigt stiger du upp: En timme innan jag ska åka :O
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte. Men jag har hört att jag blir vålsam på fyllan .. höhö
Vad ska du göra ikväll: Jag funderar på att baka kladdkaka :) men jag borde inte! för jag ska träna o få bort onödiga saker som sitter på kroppen istället =)
Är du seriös: Jag kan vara väldigt seriös
Vad är du allergisk mot: ingenting alls vad jag vet :D
Var har du ont: Jag har noll smärta i kroppen, galet skönt!
Använder du hårspray: nope
Kan du stå på händer? nej.. men jag kan jula :D
Favorit serie: The OC, utan tvekan! :)


later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0