sunday, bloody sunday


Fan för mig! Just nu är det fan för mig! Och ändå slutar jag aldrig lova mig själv samma sak. Jag förstår inte vad det är som är svårt, jag förstår inte. Jag vet inte hur man gör. Fan för mig, jag är äcklig.

Hur som helst är det Söndag idag vilket suger. Jag ska inte göra så mycket. Plugga lite rättskunskap, övningsköra om jag orkar, säga hejdå till mamsen som åker till nordnorge i typ 10 dagar och sedan ska jag umgås med Christel ikväll. Jag ligger efter i sömnen, somnade runt 7-8 i morse, sov 1 timme och sedan somnade jag igen här hemma och sov i 2-3 timmar. Inte okej :/

Jag längtar iaf mest tills jag kan hämta ut min ipod, vilket lär bli nångång den här veckan. Gud vad den typ kommer ta över mitt liv känner jag.
Mer då? Jag känner mig allmänt förvirrad bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0