söndagskänslor















I helgen har jag umgåtts mycket med Anna. Hon är en väldigt bra människa, jag tycker synd om folk som inte har henne som vän. Hon är nog en av de personerna som gett mig mest.

Annars har jag stukat mitt lillfinger, fått 3 lårkakor, gått upp i division två och firat det med en bag in box och dans i för små utrymmen, jag har sett "I am sam" och bästa linda har sovit hos mig. Jag har varit på 11års kalas och druckit lite för mycket kaffe.
Pluggat har jag gjort allt för lite.

Men jag är glad iallafall. Riktigt glad.

Och Emelie! Jag vill jättegärna fika med dig. Vi måste ta tag i det där och ta oss tiden att disskutera minnen och livet i allmänhet med varandra :)




Kommentarer
Postat av: emzak

Jaaaa<3



parentes: Emilie it is!

2009-09-21 @ 12:36:49
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0