she's gonna rice


Lite dålig uppdatering på senaste måste jag ju säga. Men mitt liv är ganska packat med saker att göra just nu känner jag. Många tankar i mitt huvud om allt möjligt faktiskt. Mycket människor som kommer och går, nya människor som dykt upp och gamla vänner som hört av sig.

Så vad händer i mitt liv just nu?
Igår kom Ann-jeanette med Stian & Magnus överasskande på besök hem till oss. Galet roligt faktiskt, älskar allihop. Imorgon har jag Historiaprov och har ägnat mig åt det sen klockan 9 imorse. Efter skolan stannade i stort sett hela SPBE08 kvar och pluggade till typ klockan sex i skolan, det var faktiskt trevligt. Att stanna i skolan och plugga med klassen alltså. Helt otroligt att det var så många som gjorde det och alla sprang runt och hjälpte varandra och gav svar på frågor osv :) Det är vad jag kallar samanhållning!

Jag har för övrigt sovit ganska dåligt på sistone. En natt var jag så förbannad så jag kunde inte somna, min ipod hade nämligen fuckat upp sig och jag var fruktansvärt förbannad, jag började faktiskt gråta så arg jag var! Menmen, jag hade väl en släng av pms också. Stackars micke som råkade vara inne på msn då.
Och en annan natt råkade jag och Anna prata lite för länge i telefonen, 4 timmar om jag ska vara exakt. Halv 3 var klockan när vi la på, underligt att två människor som går i samma klass och umgås så mycket kan ha så mycket att prata om på telefon bara sådär, spontant. Det är väl vänskap antar jag :)

Go och glad är jag också. I onsdags gick jag lång promenad på morgonen och gick runt och log till alla pensionärer och fick faktiskt riktigt många leenden tillbaka! I Måndags var jag och Crillan på ett fik och pluggade efter skolan. Det gick asm, sen påväg träffade jag på Emilie och vi försökte trycka in allt vi hade och säga till varandra på en liten tid, det gick sådär. Men som tur är så ska vi träffas nu på måndag, om jag längtar! :D

Och igår träffade jag magdis och linda efter skolan, vi typ åt oss tjocka på mellis och kladdkaka, mysigt ju. och imorse så tog jag och Mickan en promenad till skolan, jag åkte buss förbi henne och hoppade av i typ farten och sen hade vi sällskap :) Och nu ska vi fortsätta med det. Bara för att det var så trevligt :) 

Och igår bjöd Kevin mig på en delicatoboll. och jag och zarin ska ha fest tillsammans. och på höstlovet ska vi i klassen på kryssning. och jag har varit duktig och tränat och pluggat. och bästa mamma har städat mitt rum och lovat mig nya skor, ny jacka och ny tjocktröja! och i helgen ska vi ha middag med konfisarna och jag och anna ska på rulig fest med ruliga människor! Och på fredag ska jag till annelie för hon fyller år.

phu, vilket inlägg. Men det är mitt liv just nu iaf :) och det känns typ riktigt bra va.  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0