jag tänkte sova..


Men nu ska jag liksom städa istället :) Så imorn när jag vaknar är mitt rum helt perfekt, städat o fint o luktar gott. Det var dessutom länge sedan mitt rum fick en riktig genomkörare :O

Mitt schema är förresten ändrat lite (in a good way)
På måndagar har jag endast en lektion! Börjar 12.40, slutar 14.15! :) Sedan blir den mattelektionen flyttad till tisdagar istället och då slutar jag 14.14, istället för 13.40, men jag tror jag överlever 30 minuter. Det är värt det. Och sen har jag ju aerobics på torsdagar från 15.00-16.15, och det kanske inte låter så jättebra. Men jag plockar på mig poäng som jag slipper läsa i trean :)

Imorgon ska jag köpa min ipod och jag har nästan exakt 1500 och min ipod kostar cirkus 1300 och de 200 jag får kvar har jag tänkt att betala lite småskulder. Fan vad allt flyter på här i livet :)

Och här är en handlingslista på saker jag verkligen ska köpa:
sjal
halsduk
mössa
vantar
tajts
strumpbyxor
baslinnen
baströjor
benvita converse
underkläder


pussel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0