höjden av lycka?


Iblad undrar jag hur lycklig man egentligen kan bli. Jag sitter här i mitt rum, ensam. Jag har en hel del plugg, börjar känna mig lite smått krasslig och mamma är inte hemma. Dessutom är det långt till nästa lov, jag har ingen pojkvän, fick IG i spanska, har stukat finger o har några lårkakor. Börjar tidigt imorgon och det är Måndag idag.

Det finns ju saker som inte är helt bra. Men ändå känner jag mig så himla lycklig. Jag håller på att spricka känns det som. Ändå är jag bara 16 år, har hela livet framför mig fullt av roligheter. Jag menar jag måste ju för exempel vara mer lycklig på mitt bröllop? Eller när jag är nykär? Eller får mitt första barnbarn? När jag precis anländit i typ Chile och ska vara där med de bästa vännerna några veckor? (inte för att jag tänkt det, men ni förstår)

Det känns inte som om jag kan vara mer lycklig än vad jag är just nu, men det vet jag att man kan. Seriöst, jag kommer dö på min bröllopsdag. Jag kommer seriöst dö av lyckorus, undrar om man kan det. Efter typ min bröllopsdag kommer man kunna det.

Det är den bästa känslan. När man inte kan somna för att man är så himla glad, det är den bästa känslan här på jorden. Och jag vet inte om det är unikt att känna så, men jag är så jävla glad att jag kan det. För det kan jag verkligen.

/KÄRLEK OCH VÄRME TILL ALLA SOM BEHÖVER DET



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0