morgontrötthet


Så fruktansvärt trött om mornarna. Ändå om jag har sovmorgon till 11.15, hur går det ihop?

Idag så ska jag och Anna plugga efter skolan, vi ska ta tag i lite grejer. Det känns bra för mitt samvete! Jag tar med datan och sedan ska vi sätta oss på ett fik :)
Näej. Nu ska jag snart kila till skolan. Vill verkligen stanna hemma idag, men det är nästa vecka till för, tacka gud för det. Jag känner mig verkligen redo för höstlov. Kommer väldigt passande.

I helgen blir det middag och lite småfest med mina gotlandstjejer, det ska bli helt underbart. Saknat allihopa, ska bli skönt att ha oss återförenade. På Lördag är det en annan fest på G, så blir en riktig rivstart på höstlovet.

Jag och Anna har planerat hur vårat höstlov ska bli, får berätta om det en annan dag. för snart går min buss

KÄRLEK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0