linda karlsson


Inatt snarkar linda hos mig. Vi har stått i mitt vardagsrum hela kvällen och dansat oss svettiga (bokstavligen) till high school musical låten "we're all in this together". På fredag är det nämligen danstävling på Östra gymnasiet, och gissa vem som ska delta? gissa vem som ska dansa inför hela skolan? Jo, JAG! Hela vår aerobics grupp ska ha värsta uppvisningen. Så det är Linda & jag bland annat :) Men eftersom varken jag och Linda inte har dansen i oss så krävs det lite extra träning för oss två, så idag har vi kört stenhårt! Haha, men det känns mer som om vi övar till roliga timmen på lågstadiet. Haha!

Nu ska vi sova. Så godnatt gott folk!



Ett år sen exakt. Samma dag som förra årets danstävling. Älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0