idol 2009


Helt otroligt hur många som tittar på idol i år, även jag är ovanligt insatt. Jag är så pass insatt att jag kollar repriser och kollar upp alla interjuver och uppspelningar på youtube som jag missat. Jag är verkligen intresserad över hur det går för allihop, helt sjukt. Och alla som känner mig vet att jag inte är någon typisk TV-människa, TV-n i mitt rum står nästan alltid svart.

Nej men det har varit mycket disskusioner om allt, vem som är bäst, vem som borde åka osv. Jag tror vi disskuterar det varje dag i skolan, och det är verkligen livliga disskusioner, folk blir typ arga på varandra. Det känns typ mer som om vi sitter i någon debatt om politiska åsiker än i en vanlig disskusion om TV-programmet idol. Helt otroligt haha.
Mina idoler måste jag ju ändå säga är Tove och Erika! Men Reza är också riktigt bra, och ingen har ju missat Erik. Sen har jag nog blivit lite småförälskad i Calle jag med. Näej, det är svårt det där. Tur att man inte sitter i Juryn :)

Annars så ligger jag som vanligt efter i sömn och imorgon har jag ingen sovmorgon heller. Klockan är nu tio över tolv och innan jag får somna måste jag läsa ut två tjocka sjukligt tråkiga häften om typ antiken (vi håller på med antiken på svenskan också. suck.) Och just ikvälll tar det emot, för jag är sjukligt trött, så jag har en känsla av att jag inte kommer göra det jag borde. Men man ska inte gå in för att misslyckas så försöka ska jag iallafall :)
Nästa vecka har jag planer på att inte boka upp den överhuvudtaget, jag tänkte satsa på skolan faktiskt. Och nu efter engelskaproven och historia provet är det ganska lugnt med plugg. Och då är det lättare att göra saker tycker jag :) Jag tänkte se till så att jag ligger lite före.

Jaja, nu ligger dom där två häfterna här bredvid mig och tjatar om att bli lästa. c ya ♥




Kommentarer
Postat av: Hoondendar

Marielle och Tove är bäst grundat på musikalitet,utstrålning och tonsäkerhet :D

2009-10-02 @ 06:38:47
URL: http://hondendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0