frukost






Klockan står på 08.37 och jag sitter just nu vid mit köksbord och äter frukost. Egentligen har jag sovmorgon till 11.15 men eftersom jag och Anna har blivit så duktiga så ska vi åka till flemingsbergs tingsrätt och hämta ut ett brott typ, det är en del av en läxa vi har. Så pass duktiga har vi blivit.

Livet då? Livet är varken bra eller dåligt. Jag har inga särskilda problem, men jag har inte heller något särskilt att glädjas åt. Men det är lugnt, det är faktiskt skönt när det är lugnt på drama-fronten.
Så jag sitter här i mitt kök, med tända ljus, kaffe och lyssnar på lasse lindh. Jag fångar dagen helt enkelt. Och det känns bra!
Dessutom förstår jag matten. Vilket jag aldirg gjort under gymnasiet. Jag förstår ! Så om ni undrar hur man räknar ut K-värdet, så är det mig ni ska söka upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0