don't stop me now


Jag mår riktigt bra hörni. Jag har en sån där bra pirrkänsla i magen som får en att le helt automatiskt. Det är hur skönt som helst.

Det var riktigt roligt igår! Massa folk och bra musik. Dock satt jag ute med en viss Nicklas halva kvällen och hade värsta deep talk. Det var givande men är dock lite ledsen att jag missade en del på dom timmarna vi satt och pratade :/ Men det var hur som helst jätteroligt. Nya människor, människor man bara träffat några gånger och sen hade jag ju frida, mickis, nanna och Linda med mig från skolan. Drack cider och vin vilket är gott också :)

Så nu mår jag bra. Ikväll ska jag på bio med Anna, vi ska troligen se "the ugly truth" som sägs vara grym och sen blir det kanske ett restaurangbesök också :) 

Sen måste jag ju bara påpeka hur stolt jag är över att jag uppträdde och dansade inför hela skolan igår. Jag kan knappt förstå att jag gjorde det, för jag var så himla nervös! 1, jag kan inte dansa, har liksom inte det i mig. 2, det var inför hela skolan.
Och jag liksom övervann min rädsla. Måste också säga det att vi i vår grupp (vi var 6 stycken) har kommit jättenära varandra efter att vi övat så mycket tillsammans. Och alla är verkligen snälla. Jättekul för nu kan man se fram emot aerobicslektionerna :D

Här är vi hela gänget! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0