11.21


Idag hade jag historiaprov på morgonen, första lektionen 8.30. Vet ni när jag vaknar!? Jag vaknar 8.21!! Det är så typiskt mig. Så otroligt typiskt mig, jag höll på att hoppa ut genom fönstret eller något, bara för att jag blev så arg. Jag råkade alltså somna om, fuck mig alltså. Men hur som helst så hinner jag. Drar upp mamma ur sängen och hon skjutsar mig till farsta och sedan tar jag bussen där ifrån 33, är då i skolan 45. Springer allt vad jag har och kommer en kvart försent. Sen gjorde jag provet, som gick hur bra som helst! Jag kunde svaret på alla frågor och skrev 8 sidor.

Efter historiaprovet åkte jag hem, för vi har håltimme till 12.30 efter historian. Kände att jag behövde fixa min tomma mage, min morgonfrisyr och mina ringar under ögonen (: och det har jag gjort nu. Så nu ska jag ta bussen 47 och försöka ta död på tre lektioner, engelska-matte-arobics. 

hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0