vackra smultronstunder



På kvällar då jag sätter mig vid köksbordet fyllt med tända ljus med en kopp kaffe, rostad macka med ost o gurka. Jag brukar alltid plugga så, och det känns alltid bra.

När jag ska ut och springa, känslan när jag tar de första stegen. Brukar alltid få något slags lyckorus då.

Lördagsmornar. När man vaknar och vet att det fortfarande är helg. Jag får sova imorgon också.

När man fått beröm av någon och personen verkligen menat det. I form av exempelvis ett sms!

Precis innan man ska på fest. Man har fixat sig, antagligen förkrökat och man har oftast ingen aning om vad kvällen kommer bestå av. Men man vet att man ska dit!

Frukoststunder överhuvudtaget. Jag älskar att äta frukost, jag hinner aldrig göra det. Men sanningen är den att jag verkligen älskar det.

När man precis skickat in ett stort arbete och kan släppa det

När man är helt slut och ska gå till sista lektionen för dagen och får reda på att den är inställd. Det är verkligen jippie.



Ja, där var några utav mina smultronstunder :) Dom är riktigt härliga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0