sju på morgonen


trött och det är verkligen mörkt ute. Inte konstigt att det är självmord att gå upp om mornarna. Och jag känner mig jättesjuk, ni vet, tung i huvudet, genomtät i näsan och min kropp är helt öm. Vill ni höra mitt dilemma? Jag har specialidrott nu på morgonen. Efter specialidrotten har jag naturkunskap, där vi har håltimme. Jag kommer alltså inte vara med på specialidrotten, eftersom jag är sjuk. Borde jag gå dit iaf? titta på och sen ha asalång håltimme efter? Eller borde jag stanna hemma? Om jag stannar hemma så bryter jag faktiskt mitt schema för veckan. Men pallar jag åka till skolan och typ sitta? till 12.40????

SVAR: Nej! Det gör jag inte! Nu ska jag gå och sova igen. Fan också, jag har liksom druckit kaffe nu, och ätit frukost. Tänk om jag inte kan somna om? Fan :/



så fuck skolan, fuck tidiga mornar och fuck förkylning :)
In your face att jag ska sitta i skolan til 12.40 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0