jag ska verkligen plugga


... men jag ska bara städa först.

Den här veckan har jag fotboll tisdag, onsdag och torsdag. Två inlämningar på Fredag. Och en sjukt stor inlämning onsdagen efter. Jag måste börja med den idag.
Men jag har mensverk.
Och det regnar.
Och jag tycker inte om mig själv för tillfället.

Men vem har sagt att det inte ska vara svårt?

Seriöst. Det är för mycket! Den här veckan har jag:

Måndag - Svenska läxa
Tisdag - Specialidrotssläxa och utvecklingssamtal + träning
Onsdag - träning
Torsdag - aerobics läxa + träning
Fredag - Historia inlämning och stor svenska gruppredovisning + människokunskaps inlämning

Veckan efter

Måndag -
Tisdag - specialidrottsläxa + träning
Onsdag - Stor samhällsinlämning
Torsdag - träning
Fredag -

Jag tjatar verkligen om allt plugg. Men jag klarar det verkligen inte mer :$


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0