för mig


Imorgon stannar jag hemma också. Och istället för idag så ska jag göra något nyttigt. Ändå om mamma är ledig. Faktum är att jag tycker det är jobbigt att ta tag i saker om jag inte är helt själv, jag vill vara ensam hemma och ha långt tid på mig. Men imorgon får jag stå ut med att mamma är hemma.

Så nu ska jag göra en lista, med saker som jag ska göra. Och så ska jag verkligen se till att göra allt på listan, för jag vet att ingen av er som läser min blogg tror att jag kan fixa det. För jag fixar aldrig sånt, jag gör aldrig som jag säger. Men nu ska jag göra er riktigt förvånade, nu ska jag visa er att jag också kan :)
Jag ska;

Städa rummet
Skriva en sida på svenskan
Duscha
Göra klart albumet
Äta havregrynsgröt till frukost
Gå ut på en promenad
Rensa min garderob
Skriva in saker i kalendern
Sortera alla O.C och O.T.H boxar
Byta på sängen


Så simpla saker egentligen. Men nu ska jag göra mig själv stolt och göra allt. Och ni ska bli helt chockade av att jag gjort allt på listan. Åh vad jag verkligen känner hur ni inte tror på mig. Mohah :) Pilutta er, för ni kommer att ha fel. Jag kommer göra allt på listan! I'm out /Pelle





Kommentarer
Postat av: emzak

Bra med pepp! Jag tror på dig!

2009-11-03 @ 17:53:29
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0