nattens lista

Jag har insett att min senaste kyss: Den var bra faktiskt. Behövd.
Jag pratar: mycket, men lyssnar mer
Jag tycker om: beröm som känns ärligt
Jag avskyr när folk: inte är sig själva
Min bästa vän är: har väldigt många. rangordnar dom inte
Min första vän heter: Lotta
Kärlek är: allt man kan tänka sig
När jag borstar tänderna: går jag runt och gör annat, för att spara tid 
När jag lagar mat: så gör jag pannkakor
Jag tänder på: tja.. haha. som många andra tjejer säkert skulle säga, snygga muskler? 
Det sexigaste yrket är: brandman ?? haha
Jag är rädd för: att mista en vän eller någon annan nära
Den värsta känslan är: skuldkänslor och ånger
Den bästa känslan är: lyckorus!
Jag är bäst på: att göra pannkakor :))
Jag är sämst på: att börja plugga
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt vore mysigt!
Jag kommer alltid att vara: tacksam för allt och alla jag har
Det finaste som finns är: sommaren helt klart. Annars: stearinljus i mörker, äkta vänner, långa samtal, beröm, kärlek, familjerelationer, skratt och mycket mer.
I somras: var jag som lyckligast. har aldrig någonsin varit lyckligare
Sist jag grät var: förrförra söndagen
Jag kan: sitta på ett fik i timmar utan att bli uttråkad
Jag kan inte: plugga om inte mitt rum är städat
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka, alltid
Min mobiltelefon är: oftast borta
När jag vaknar på morgonen: så somnar jag alltid om
Innan jag går och lägger mig: så tänker jag alltid att jag ska gå o lägga mig, men gör det aldrig
Just nu tänker jag på att: plugget känns mer okej än vad det gjorde innan och att jag gjorde det bra i att städa mitt rum. sen tänker jag på att jag saknar sommaren.
Bebisar är: läskiga när dom skriker hysteriskt :O
Idag har jag: sovit länge, övningskört, varit på hockey, pratat med båda annorna i telefonen, pluggat ytterst lite och ätit tre chokladkakor. så är det att vara tjej och inte ha den bästa veckan
Ikväll ska jag: sova i min säng i mina nya pyjamasbyxor
I morgon kommer jag: åka tidigare till skolan o plugga. och stanna kvar i skolan o plugga.
Jag vill verkligen: ha någon kille i mitt liv som känns äkta. och jullov.


godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0