det går bra nu



Jag är klar med historia tentan som ska in på Fredag. Jag är klar! Den ska bara finslipas på Fredag eftermiddag eftersom jag och Anna ska ha en pluggkväll med massa kaffedrickande och peptalk. Hoppas på att övertala Anna att se idol också! :)

Jag har visserligen gruppredovisning på 30 minuter på Fredag. Men jag har gjort min del och det är riktigt skönt att jag inte känner mig skoltrött. Jag har fixat massa och allt känns under kontroll! Fan så bra jag är. Jag har ordnat så att min radio börjar spela 06.35 vilket kommer göra att jag vaknar till innan 07.10 då mobilen ringer! och kommer därför inte somna om och försova mig. Töntigt men jag ser nästan fram emot att vakna.

Nu måste jag bara fokusera på svenskan, för att sedan fokusera på Samhällskunskapen som tydligen bara sak vara 3 sidor! Jag tror att jag kommer fixa det här. Helt otroligt vilken självdiciplin jag skaffat mig, hoppas det håller till jullovet. Gärna efter också.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0