blå himmel


Hade en riktigt bra kväll igår med många tjejer från klassen. Det var ovanligt många; Leah, Anna, Alleh, Zarin, Elliot, Mardröm, Teele, Kakan, Ewe och Ida. Vi typ dansade till sjukt gamla låtar, typ drömhus, hits for kids låtar och Abba och annan rolig musik. Åt tårta och drack vin :)

Påväg hem åkte jag och Anna kundvagn i en himla fart i farsta centrum. Vi raggade också på killen som satt i tunnelbaneluckan. Väl framme i Fagersjö sjöng vi Håkan och dansade på vägen. Härlig känsla. Sen när vi kom hem runt halv 4 gjorde vi oss lite mat ! Mycket lyckad kväll.

Men ändå har jag en dålig magkänsla. Vet inte vad det är, bra mår jag inte iallafall.
Ikväll ska jag på bio och kanske äta på restaurang med Anna, men vi får se hur det blir. Måste kolla igenom budgeten.
Jaja, hej med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0