lyckad helg ?


Fredag-
Mys hemma hos mig med Frida, Frida, Anna och Linda. Vi gjorde mat, åt jordgubar med glass och mös i min glasveranda. Ritkigt mysigt! Alla förutom Linda drog runt 12 och jag och Linda satt kvar i glasverandan tills halv fyra på natten och pratade om allt man kan tänka sig.
Hade också en hyffsat skön skoldag.

Lördag-
Match på dagen mot Huddinge, vi vann med 1-0 och det var faktiskt lilla jag som gjorde målet.
På kvällen kom Tomas hem till mig och vi gjorde mat, gick en promenad och va hemma hos mig och chilla. Lite senare dök Emelie och Anna upp hemma hos mig och var här ett tag, när klockan blev halv ett kom Linda hit, ungefär då Anna och Emelie gick. Sedan satt jag, Linda och Tomas och snackade till halv två, då Tomas gick. Jag och Linda somnade 4 kanske. Bra kväll här också :)

Söndag-
Jag och Linda vaknade runt 11 och så gjorde vi pannkakor till frukost. Hon har precis stuckit och klockan är 12.55 ca. Måste också tillägga att jag drömt väldigt konstiga drömmar den här helgen. Aja.

Nu har jag en dag med plugg framför mig. Tänk om jag bara kunde få det gjort, åh det vore så jävla skönt. Men jag har ingen motivation och jag orkar inte. Jag har bara ångest. Fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0