listornas lista !


Blir glad av:
Ärliga ord om mig
Vill ha: G på mina matteprov och lite mer självdiciplin..
Skulle vilja: Att du typ kunde börja vara dig själv istället för att gå runt och vara rädd ?
Tycker om att: Hinna med bussar sådär precis
Drömmer om: nätter i dina armar
Längtar till: skolavslutningen, årets lyckligaste dag. Fast också sorgligaste.. ><
Fasar inför: Spanskalektion imorgon :/

Bryr mig om: vad andra tycker om mig. Men jag låter mig inte själv ändras efter andras åsikter. men jag bryr mig.
Trivs med: trasiga jeans och slarvig knut.
Bor i: ett vitt hemtrevligt hus intill en mysig sjö
Klär mig gärna i: helt olika. ändå brukar folk säga att jag har min stil. fast hur vet jag inte riktigt.
Dricker gärna:  en kopp kaffe på morgonen, två på dagen och en på kvällen
Lyssnar ofta på: andra människors åsikter och syn på saker och ting
Läser: horoskopen och dagens puss i metro på morgonen ?

Rädd för: Att svika, göra misstag och förlora självrespekt
Lycka: Det finns för mycket som gör mig lycklig. Det kan vara ett leende från en bussshaufför, en håltimme, ett städat rum, ett sms. Men det kan också vara en människa eller en tanke. Jag blir lycklig av så himla mycket.
Äter: Konstiga måltider i form av någon frukt till frukost, sällan lunch, dålig middag och mackfrossande under kvällen
Sover: Inatt somnade jag halv tre? Jag sover bättre med någon bredvid mig
Dansar: gärna! Men inte så fint :)
Lever:  jag försöker leva mitt liv så mycket som det bara går.




Kommentarer
Postat av: Becca

Asså pelle jag är typ inte så bra på spanska, men tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp :O

2009-05-05 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0