jag är utsliten, för att

... Jag inte sover
.... Jag inte äter
.... Jag inte pluggar
.... Jag sitter vid datan för mycket
... Jag känner mig pressad
... Jag stressar
... skjuter upp allt man kan tänka sig
... Du röjer i min gärna allt för mycket. Mer än nödvändigt
... Jag tränar för mycket

Jag orkar inte! Jag känner mig helt seg och lat. Jag vill bara ligga i min säng och stirra upp i taket dag in och dag ut. Det är så mycket som tär på mig och min kropp just nu, helt stört. Herrregud, jag känner mig sjuk. Mina ögonlock känns tunga och min hjärna är helt ur balans.. Vad ska jag göra?
Och sen kommer ångesten. Fan ?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Pelle lilla. Relax uhu. Take it eeeeeasy. Dubidbubi Relax, uhu take it eeeasy...

2009-05-13 @ 22:31:41
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0