here comes the sun


Jag har tänkt på att alla klagar så himla mycket överallt, men jag mår verkligen bra. Jag trivs med mig själv och jag älskar att umgås med alla människor jag umgås med. Jag älskar att vara i mitt egna liv, jag älskar att vara den jag är och att göra som jag gör.

Har jag tur eller har jag bara lätt att uppskatta saker och ting? Eller gör jag mitt liv till så jag vill ha det? Ingen aning, men det jag vet är att jag är lycklig. och jag är så rädd för att bli någonting annat, för jag vet hur salta tårar smakar.

(oj, klyshigt det där lät då)

Just nu sitter jag och har piknik på min egna gräsmatta med mig själv. Jag har lagat pannkakor o sitter här o lyssnar  på "here comes the sun" med Beatles. Gårdagen bestod av många skrattanfall, sjuka incidenter, dampanfall, felåkningar, eller hela kvällen var en felåkning i sig. Gårdagen gick ut på att åka fel pendlar åt fel håll hit och dit. Allt som hände igår var så sjukt bara !


Ikväll ska vi grilla hemma hos Magda, gotlandsgänget. Vi har köpt en bag in box och hoppas på en trevlig kväll =)


Puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0