en klump i magen


Fan, plugget ger mig verkligen en klump i magen. Ska jag släppa spanskan tycker ni? Man får ju ha 250 poäng IG och sen kan jag istället satsa på matten och den andra skiten?
Ingen som är frivillig att hjälpa mig med mitt dilemma? 
Det är som en ilande klump i magen, som kommer och går känns det som. Så fort jag kommer att tänka på det så får jag ett sting i hela kroppen, som en obehaglig nu-ligger-du-dåligt-till-gör-något-fort-annars-blir-det-synd-om-dig-känsla :(
Så jävla jobbigt! Jag skämtar inte alltså. Och allt det här är = ångest innan varje spanskalektion "/
Vilka bekymmer, vilka bekymmer.

Jajja. Jag har ju ändå ett sommarjobb och stor del av sommaren är spikad och den ser riktigt bra ut. Dessutom så börjar jag 10.05 nästa Tisdag, på Onsdagen börjar jag 12.20 och på Fredagen slutar jag 13.55, så nästa vecka lär jag verkligen ha tid för att plugga. Och på Lördagen där på är det grillning med laget hemma hos nettan.
Ikväll ska Frida, Frida, Linda och Anna komma hem till mig. Vi ska färga Lindas hår och klippa Fridas (Visst frida??) och sen göra middag tillsammans och så :) Kanske basta om vi vill. Det blir nog skoj tror jag.
På Lördag kväll ska jag träffa Tomas också. Och idag hade jag visst sovmorgon till 11.15 ! Fredag är det också. och galet fint väder!
Positivt tänkande var det, positivt tänkande. 

Jag puffar upp tillvaron lite genom att lägga in en.. lite speciell bild på mig. sådär.



KÄRLEK OCH FÖRSTÅELSE GOTT FOLK!

Kommentarer
Postat av: tips

glosboken.se är lösningen.

2009-05-08 @ 15:58:20
Postat av: mli

"Jag puffar upp tillvaron lite genom att lägga in en.. lite speciell bild på mig. sådär."



Haha :D

2009-05-08 @ 22:46:06
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0