alla vägar har sitt pris


Först måste jag säga att det är så himla skönt med långhelg, snacka om att det behövs. Gosh! Utan den här helgen hade jag nog blivit knäpp på riktigt. Hittills har den varit riktigt bra också, lite konstig och så, men så är det alltid. I allafall i mitt liv ?!

Igår..

..var jag på lidingö
..försökte jag dra igång ett dansgolv men misslyckades
..rökte jag som en häst
.. träffade jag på danne som jag av någon anledning alltid träffar överallt av slump, lite pinsamt
.. höll jag mig nykter
.. insåg jag, magdis o vera att tbanorna hade slutat gått när vi satt på bussen från lidingö (01.59)
.. löste vi det fint genom att åka till sergel, köpa bullar för 70 kr och sedan ta en buss till juliaborg
..gick jag enda från juliaborg hem till mig!
.. hittade vi en guldsprayad papperskorg mitt i rondellen vid helgesta! jävligt knas s: den va nysprayad o vi misstänker en kille med luva o påse i handen
.. sjöng vi högt till lasse lindh
..kom vi hem till mig 04.30

och här är lite pic's









Tummen upp säger jag bara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0