saker jag gör för att göra värlen lite gladare


- Jag ler alltid jättestort mot bussshaufförerna
- Jag tackar alltid våra mattanter för maten
- Jag brukar alltid bemöta mamma med en bamsekram när jag kommer hem från skolan, för jag vet hur glad hon blir då
- Jag brukar hälsa på människor som inte riktigt vågar göra det själva
- På bussen brukar jag alltid flytta min väska om någon kommer och le jättestort

Anledningen till att jag alltid gör de här sakerna är för att jag skulle bli så himla glad och motiverad som bussshaufför om alla som klev på bussen gav mig ett stort smile, förstå vilken kick! Och samma sak med mattanter, jag skulle känna mig så himla uppskattad o bra bara. Tänk om varje elev sa så, snacka om att det skulle bli galet kul att jobba :)

vad gör ni för att göra världen lite gladare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0